четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія 9-11
Я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні тому що я намагаюся скласти усі умови,а саме використовуваю навчання, яке будується навколо потреб учня, роблячи дифиренціацію інтересів та здібностей учнів; розвиваючи всі напрямки мислення, розвиток множинного інтелекту.
Я фасилитатор, бо я розробляю спеціальні матеріали які будуть направляти учнів у дослідженні, приделяю велику увагу на розробку ключових питань.
Я можу сформолювати в учнях начки мислення вищіх  вівнях, бо ми класифіцироемо, проводимо аналіз помилок, вивчають матеріаль та находять способо використання в новіх ситуаціях, використивувають начики аналізу та визначення значимости та цінності інформаціі. Учні розвивають критичне мислення.
Моє навчання стане упригоді для подальшої роботи та впровадженні у навчальному процесі, підвищення компетенції, я зможу поділитися своїм знаннями з колегами. Отриманні знання стануть мені у пригоді!  Мати найкращого тренера - це найважливіше!
І тепер я можу відповісти на запитання, що єфективне використання ІКТ для підтримки у процесі навчання учнів станє провідним моментом в сучасному світі.

І





Комментариев нет:

Отправить комментарий