Рефлескія. Модуль 5,6
1. Я можу використовувати інтернет - ресурси у своєму проєкті для того щоб обмінюватися інформацією у учнями, контролювати роботу учні, знаходити потрібну інформацію.
2. Я можу забезпечити відповідальні та відповідне виконання учнями Інтернет-ресурсами. Провести бесіди з батьками та учнями з приводу використання Інтернету, безпеку використання Інтернет- ресурсів, обговори поняття авторське право та плогіат.
3. Я вважаю, що знання с пошуку в Інтернеті допоможе учням отримати навички правильно аналізувати, синтезувати та оцінювати.
4. Ми можемо нестартне використовувати Інтернет: використання чатів
5. Під час проету я буду організовувати спілкування учнів використовуваючи блоги та веб-сторінки, де вони зможуть обмінюватися думками, випраляти помилки, допомагати оцінювати.один одного.
6. Я зможу викоритстовувати дототкові гажети блогу: відео , перекладач, медіо файли.
У ціх модулях я навчилась, робити форму, оцінювати веб-плану
1. Я можу використовувати інтернет - ресурси у своєму проєкті для того щоб обмінюватися інформацією у учнями, контролювати роботу учні, знаходити потрібну інформацію.
2. Я можу забезпечити відповідальні та відповідне виконання учнями Інтернет-ресурсами. Провести бесіди з батьками та учнями з приводу використання Інтернету, безпеку використання Інтернет- ресурсів, обговори поняття авторське право та плогіат.
3. Я вважаю, що знання с пошуку в Інтернеті допоможе учням отримати навички правильно аналізувати, синтезувати та оцінювати.
4. Ми можемо нестартне використовувати Інтернет: використання чатів
5. Під час проету я буду організовувати спілкування учнів використовуваючи блоги та веб-сторінки, де вони зможуть обмінюватися думками, випраляти помилки, допомагати оцінювати.один одного.
6. Я зможу викоритстовувати дототкові гажети блогу: відео , перекладач, медіо файли.
У ціх модулях я навчилась, робити форму, оцінювати веб-плану
Комментариев нет:
Отправить комментарий